Presentatie en verkoop

Mikken op stijgende verkoop met betere verlichting

Verlichting is één van de belangrijkste middelen om de aandacht van de consument te trekken én hem binnen te leiden. Verlichting wordt - net als architectuur en design - steeds vaker beschouwd als een fundamenteel onderdeel van het marketingconcept van het verkooppunt.

Licht

Licht beïnvloedt de mens en zijn omgeving, doordachte verlichting creëert een positief emotionele sfeer en bepaalt daarmee de stemming van de bezoekers. Door te kiezen voor de juiste armaturen, lichtspreiding, contrast en lichtbronnen met de aangepaste kleurweergave, zullen uw producten op de best mogelijke manier benadrukt worden, er aantrekkelijk uitzien en je verkoopresultaten doen toenemen, zonder de kosten-baten uit het oog te verliezen.

Licht als een creatief hulpmiddel om inspirerende werelden van verkoop tot leven te brengen, zodat uw zaak glans krijgt. Licht kan de commerciële omgeving versterken en gevoelens oproepen die leiden tot betere winkelbelevingen en een weerspiegeling zijn van uw positionering en imago. Met de verlichting kunnen wij van uw winkel, supermarkt of showroom een hit maken.

LED - heel wat voordelen in retail :

  • Weinig IR-straling waardoor er een minimale warmte op het product terechtkomt
  • Geen UV-straling waardoor product niet wordt aangetast
  • Verlaagd energieverbruik met LED-verlichting
  • Direct aan/uit te schakelen
  • Langere levensduur en minimaal onderhoud
Terug naar boven